dålig uppdatering

Gud va dålig uppdatering det har varit nu den senase tiden.. Sorry.

Just nu sitter jag bara och kollar på massa youtube klipp.

Och den här har spelats hela dagen

Love game - Lady GaGa

Annars då, hur är det med alla er?
Med mig är det iallfall toppen, är så himla taggag inför imorgon då jag och emelie åker till göteborg, med hennes pappa och syster, som ska spela gothia, som även våra favvo killar ska :D Ska bli super kul!
Vi åker imorgon bitti och är i Göteborg tills Lörsag, sen på Lördag åker vi till till Jönköping och sover hos emelies farbror till söndag elr måndag.. Sen på Måndag åker vi till danmark med laget..
Så det blir nu igen ett långt blogguppehåll, Men ni klarar er ;)

Nu ska jag kolla så att jag har packat ned allt, det är himla mycket packing eftersom vi blir borta i två veckor och ska spela fotboll ena veckan..
Aja vi hörs senare ikväll.

Puss // e r i c a

Kommentarer
Postat av: arsa

Nice;D Lycka till i danmark<33 Och jag hörde att täby ska också till gothia som dom är era favvo killar?:P Men annars så ha det bäst både i gothia och i Dana cup:D

2009-07-11 @ 23:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0