shabba

Länge sen jag bloggade, och orkar inte nu heller.
Men ni ska ist få lite bilder från helgen :D



Nicole min älskling - skolan


chill - skolan


pao - skolan


jag - chill i fredags


jag och nicole, älskar dig - rast i skolan


min lilla marcuuus bear :D - skolan


tessan :) <3 - <3

 
SKÅL -

nicole min baby -


hahah och jag mitt bland alla vackra bilder.. -



jag älskar dig twin - fredags mys med tess nicole och pao





vendela och jenny -

jag och jenny -


tess och vendela -


lossan, emelie och emelie - kräftskiva/pyjamas party lördag


godiiiis - söndags mys med tess :D

Har mycket mer bilder från kräftskivan och allt. men orkar och ahr inte tid till att lägga ut allt, men kolla fb ist. där finns allt ;D

nu blir jag bänkad framför tvn hela kvällen, vi hörs och ses.
Btw. Tack för en underbar helg alla ni som jag umgicks med ! :) <3

Pussar ! ! / erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0