right now

Hejsan allesammans.
Just nu e jag hemma igen, men nu utan tess. Hon e också hemma, eftersom att hon ska åka på träningsläger imorgon :( Men vi ska nog förmodligen ses en liten snabbis ikväll, eftersom att hon har kvar saker hos Bitte som hon nog måste ha..
Igår kväll åkte jag och Tess tillsammans med tre små chihuahuor till bb och kollade på match, vallentuna-djurgården p-94/93
Djurgården vann (självklart) ;)  heheh, så träffade vi massa folk där, trevligt. Sen åkte vi till centrum och mötte upp louise och mikaela, (tess kusin och hennes kompis) Så var vi med dom och hade mys :)

jag vill verkligen inte att tess ska åka på träningsläger.!  Har super kul och mys med henne, vi har verkligen haft sjukt kul tillsammans de här dagarna.. :)

Men nu ska jag nog gå hem till Bitte igen, vi ses och hörs allihoppa, pusspuss !!


Heheh, kul kväll :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0