hola

tjenatjena

Just nu sitter jag och pluggar NO , har förhör i morgon... Så det e bara att plugga på ;)
Har precis duschat, rakat benen lagt hårinpackning och ansiksmask och smörjt in mig med body lotion. Så nu känner jag mig super fräsch efter träningen :D
På träningen kändes det mycket bättre än vad jag trott, jag orkade springa :o
Och klarade allt väldigt bra, så så stora problem var det inte.. Men det kommer väl kasnke med tiden?
I don´t hope so =)

Här kommer lite bilder från idag, inte mkt men något iallfall


mina homies


hårinpakning, balsam och shampo. Jätte fräscht och luktar gott

Nu ska jag plugga vidare, sen ska jag kolla tv och sova !
Pussar / Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0