Första dagen i skolan.

Hm..
Inte mycket hände, haha.
Vi började kl 8. Och då samlades alla 6-9or i aulan, sen så presenterade sig massa nya lärare sig och våra nya mentorer.
Jag fick Anna, jippie..
Jaja, vi har fått en ny spanska lärare!!!! :D:D Alla typ skrek när dom berättade det. ;)
Hela dagen hade vi typ "aktiviteter" som söööög. Ärligt talat, typ det tråkigaste jag gjort ;o
Fast det e soft med sånna där dagar, för man gör ju ingenting. Men så patetiskt att vi ens skulle börja skolan då om man liksom endå inte ens börjar jobba? Då hade vi ju lika väl kunnat vara hemma..
Sen vare typ inte så mycket mera.

Efter skolan träffade jag gullungen Tess :D Vi gjorde inte så mycket igentligen?
Eller vi hämtade min laddare hos Bitte, sen solade vi lite, för det kom ju sol nu senare efter skolan ;D
Sen typ data och tv.

Och sen så nu har hon precis dragit men innan det fixade vi massa bilder som mamma ska fixa till oss.
Eller hon ska liksom göra som en varsin framsida till oss,
igår var ju vi och skulle köpa kalendrar, (jag som e slarvig med läxor osv. behöver en) va alla verkligen fula, eller ja jag såg inte en enda jag kunde tänka mig att ha iallafall. Så vi köpte en varsin iallafall, som mamma nu ska göra fin av bilder ;) Hoppas det blir bra :D !

Nu ska jag nog göra klart bilderna till mamma så hon kan få dom och sen börja fixa. Sen ska jag nog ut och springa en snabbis, det behövs verkligen!!

Hörs snart.
Pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0