film

Nu blir det att kolla på film med mammsen o chilla lite :)
Är helt slut.. Har ingen feber längre, tror jag. Men ont i halsen och fryser som fan gör jag fortfarande..


det blir iallafall att kolla på den här filmen, har faktiskt inte sett den ännu.. Men snart så- Hoppas den e bra :)

Nu ska jag linda in mig själv i en filt och mysa lite. Ska nog ta en glass också, yummie.
Första gången idag nu alldeles nyss till middag som jag åt något riktigt sen i Torsdags kväll.
Och inte åt jag mycket till middag heller, en varm macka, sen orkade jag inge mer..

Hörs antligen ikväll eller imorgon,
Ska nog förresten vara med Tässsaaann min imorgon om jag känner mig bra :)

Pusspuss på er ! / Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0