=)

Jag tyckte filmen var jätte bra,
både sorlig, rolig och gullig =)

Jag var nog den sista igår som inte hade sett den?
Alla har väl typ sett den, verkar iallfall så..

Ni som inte har, jag tycker att ni måste se den! :D
Och ni andra som har sett vad tyckte ni om den? :)

Idag har jag förresten ingen feber, och mår faktiskt jätte bra ;)
Skulle igentligen träffat Tess men mamma tyckte att jag skulle ta det lungt idag sen träffa henne imorgon eller så.
Fast jag vill träffa henne ikväll ! Så det hoppas jag verkligen att vi ser till oh göra :)



Jag o Tess
Mer bilder kommer på oss så fort jag kan lägga in bilderna från veckan hos Bitte ;) <3


Vi ses o Hörs ! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0